Teemu lähti SM-karkeloihin Kristiinankaupunkiin, me jäätiin Brandon kanssa pitämään peukkuja ja tassuja pystyssä! Teemu me ollaan sun idoleita;)! Go Teemu go!

http://lankenski.sporttisaitti.com/nuorten_sm-hiihdot_2007/

Tuolta löytyy tietoa Teemun edesottamuksista:) Paineita, paineita!

Muuten ei taas mitään, ei niin mitään. Tylsää. Huomenna ehkä suksille. Olen kyllä vielä aika nuhainen, ja pitäis ehkä levätä vielä yksi päivä, mutta kun..Se Ruotsiin lähtökin olisi niin pian! Tahtois jo! Jos sitä ihan vähän vaan..No aamu näyttää.
Näin unta että olin menossa Idolsin karsintoihin, mutta en osannut päättää laulua:) Viimeinen vaihtis mulla oli Anssi Kelan Milla, mut sekin meni jotenkin liian korkeelta mulle:) Ja se Ruslanas oli niissä samoissa karsinnoissa laulamassa just mua ennen, joten eiköhän tää tarkoita sitä, että tampereen ylpeys menee tänään jatkoon semmareista..;)
Ei mulla muuta.